Hei Jens!
Det begynner å bli en stund siden sist
87-88 på Setermoen, om jeg ikke husker helt feil.....
Jeg må innrømme at jeg er svak for tekniske ting som går på strøm og koster mye penger, godt å se at man ikke er alene om det!
I utganspunktet blir jeg å bruke klokka ifm med sykling på raceren, jeg er ikke hekta på MTB, ihvertfall ikke ennå.
På en måte er det ganske lurt det du foreslår med to klokker, men da må jeg antagelig også forholde meg til to forskjellige produsenters måter å legge opp menyene.
Jeg mener å huske at jeg har lest en test av en Sigma-klokke (SLF), og den fikk vel ikke særlig skryt for sitt inituitive grensesnitt, husker ikke farta hvilken modell testen omhandlet.
Nå bruker jeg Nokia Sportstracker til å logge/lagre treningsturer og slikt, men det litt begrenset hvilke data som lagres, og hvordan man kan behandle dem i etterkant.
Ellers noterer jeg meg at 725 sx mer eller mindre er de facto standard blant mange syklister, så den er sikkert også et alternativ.
Prismessig havner vel den midt mellom Garminen din og CS 300....
Siden den heter Garmin, formoder jeg at den har GPS også??
Takker så meget for informasjonen så langt! Det er det vel ikke umulig at vi sees på en eller annen sykkeltilstelning i en ikke altfor fjern framtid
Spekuler litt på Semska-Mo, men har ikke avdømt det riktig ennå....