Velkommen, Gjest. Vennligst Logg inn.
Helgeland kan samarbeide.....
Diskusjonsforum for sykkelklubbene i Nordland Cyklekrets
07.09.2010 , 09:58:32
Hovedsiden Hjelp Søk Logg inn

Sider: 1
Send Emne Skriv ut
Organisering NNM 2010 (Lest 194 ganger)
Nidhogg
God Member

Tour de HALD 2010
 --> more to
come !

Kjønn: male
Organisering NNM 2010
15.06.2010 , 18:11:15

Om ca 6 uker går NNM'en i Tana. Vi er en ca 6-7 stk som vurderer å leie en 9 seters og henger å kjøre oppover Torsdagsmorgen. Det er Jim Roger, Daniel, Sindre, Simon, Jacob, Tom Roar & meg til nå. Og kanskje Marius, han er enda i tenkeboksen. Har du lyst å va med, så gi beskjed. Er det marked for det, kan det hende vi går for minibuss. Kanskje i sammarbeid med MOC, BRS & RSK hvis der er interesse også. Er enda i kartleggingsfasen. Gi beskjed om du er interessert.  
Smilefjes  

Vi satser på å kjøre tidlig Torsdagsmorgen ca 0600 fra Sandnessjøen. For så å være i Tana seint Torsdagskveld. Vi kjøre via Sverige. Turen tar ca 18 timer fra Sandnessjøen, inkusivt 1 liten spisestopp. Men tiden flyr i godt lag. Pluss kanskje får søv litt underveis.

PS- om noen fra Rana, Mosjøen eller Brønnøysund er interessert, så gi gjerne beskjed. Så vurderer vi minibuss. Blir billig og kjempe sosialt om vi er mange

MVH
Cato Årnes

Viktig å søv når anledningen byr seg på fellestur, hehe. Her fra Narvikrittet 2010 på ferga Bognes-Skarberget

SOCK's klubbhenger tar ca 10-11 sykler
Tilbake til toppen

E-post WWW   IP Logget
Jacob
YaBB Newbies
*

By endurance we
conquer

Re: Organisering NNM 2010
Svar #1 - 05.07.2010 , 01:23:50

Hei hei

Jeg har meldt meg på sammen med Erik (RSK) Vi har kjøpt flybilletter opp på fredagen den 23. fra Mo, lander i Kirkenes på formiddagen. Der står det en 6 seters HiAce som vi leide til han sløve fyren på Rent-a-wreck i kirkenes, (men han var så tverr at jeg tror vi er i ferd med å leie bil et annet sted). Vi har klinket til med en hytte på Tana hotell til 400,- natten... Vi flyr ned fra Vadsø på søndagskvelden, den 25. overnatter i Tromsø til kjentefolk og er på mo på mandags morning.

Link til hjemmesiden for NNM: http://www.deatnu.net/sirbma/web/index.php?sladja=18&giella1=nor

Vi tar med en sykkel hver og håper at vi kan få plass for de syklene med noen som skal kjøre opp? Flirer I bytte mot låning av vår leiebil i Tana...

Jacob
Tilbake til toppen

« Siste endring: 05.07.2010 , 14:53:34 av Jacob »  
  IP Logget
Sider: 1
Send Emne Skriv ut